Вибір туристичної фірми

Для початку слід зрозуміти, що таке турагентство і туроператор і чим вони відрізняються, тому що найчастіше в цих поняттях відбувається плутанина. Туроператор — це організація, яка комплектує тури і формує комплекс послуг для туристів. Турагентство (або турфірма) являє собою організацію, яка займається реалізацією турів, організованих туроператорами, тобто продажем їх безпосередньо туристам.

У свідомості багатьох людей сформувалася думка про те, що турагентства завищують ціни в порівнянні з туроператорами — ми готові взяти на себе відповідальність і зруйнувати цей стереотип. Туроператор сплачує турагентству спеціальну комісію за зусилля з пошуку клієнтів і продажу турів, так що великі турфірми, які дорожать своїм ім’ям і своїми клієнтами, ніколи не стануть штучно завищувати ціни.

Після низки літніх банкрутств туристам стало набагато важче визначитися з вибором надійної турфірми.

Фінансова гарантія туроператора

Не менш важливо перед покупкою дізнатися про те, від якого туроператора турагентство підібрало вам тур, а також поцікавитися про наявність та розмір фінансової гарантії даного туроператора. Перевірте його на сайті агентства з туризму. Якщо турагентство відмовляється називати туроператора — це наводить на підозри.

Визнання професіоналізму турфірми

Хорошим критерієм, за яким можна судити про надійність турагентства, є приналежність до професійних експертних організацій. У такі організації беруть тільки великі та надійні агентства, які добре зарекомендували себе на ринку,  Наприклад таких як, туристична фірма Львів.

Думка преси

Абсолютно незайвим буде подивитися згадки про туристичну фірму в пресі. Звичайно, не можна поручитися за абсолютну достовірність усіх статей та новин, але, як відомо, чутками земля повниться, а кожній казці є доля правди.

Думка клієнтів про роботу з даною фірмою

Обов’язково зверніть увагу на відгуки про турагенції в Інтернеті. Велика кількість негативних відгуків від незадоволених клієнтів відразу ж характеризує турагентство не з кращого боку. Якщо ж Ви виявите тільки позитивні відгуки або не знайдете взагалі нічого, то це також повинно вас насторожити — можливо, агентство розміщує замовні відгуки або є фірмою-одноденкою.

Наявність зворотного зв’язку з клієнтами

Один з важливих критеріїв — наявність зворотного зв’язку з клієнтами. В роботі сучасних турагентств одним з найбільш активно використовуються інструментів є соціальні мережі: зверніть увагу на кількість передплатників, активність груп і зворотний зв’язок з клієнтами, яку надають працівники у своїх спільнотах. Чи прислухається компанія до думок і рекомендацій клієнтів? Як швидко відповідає на їхні звернення в соціальних мережах і на інших ресурсах? Більшість великих турагентств намагаються активно взаємодіяти зі своїми клієнтами в соціальних мережах. Якщо у турфірми взагалі немає групи в соцмережах та інших можливостей зворотного зв’язку — це ще один привід задуматися.

 

Читайте так же:

Последние публикации

Комментарии запрещены.

Последние публикации
Впечатления